دانلود اهنگ شاد رقصی حامد پهلان صوتی
اهنگ شاد خفن عروسی حامد پهلان mp3

دانلود آهنگ خیلی خیلی شاد از حامد پهلان بنام آی خانم همراه با پخش انلاین

اهنگ شاد خفن عروسی حامد پهلان

دانلود اهنگ شاد ناز نازی حامد پهلان + پخش انلاین

لینک دانلود

نازی نازی نازی نازی نازی ..

چقد خوبه همیشه / تو قلبم تو رو دارم / چقد آرومه قلبم / تو که هستی کنار

نازی آب شده ترسم / نازی دل به تو بستم / نازی بزار دوباره / دستاتو تو دستم


اهنگ شاد رقصیدنی حامد پهلان

دانلود اهنگ ای خانوم ای خانوم حامد پهلان برای رقص

لینک دانلود
ای خانوم عاشقتم، عشقم رو ثابت میکنم
اگه یه روز تو رو نبینم تو تنهاییم دق میکنم
خانوم قدش بلنده خانوم ابرو کمده
خانوم ناز داره والا
همه بگین ما شا الله
خانوم قدش بلنده خانوم ابرو کمنده
خانوم ناز داره والا
همه بگین ما شا الله

من میخوام زن بگیرم جووون
میخوام همدم بگیرم جووون
اگه اونو ندین به من مریضی، و ماتم میگیرم جووون
من میخوام بگیرمش ایول
هر روز بیرون ببینمش ایول
اگه واسم ناز نکنه همین الان بگیرمش ایول

دانلود اهنگ شاد رقصی حامد پهلان صوتی
اهنگ شاد خفن عروسی حامد پهلان mp3